عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 185
:: بازدید ماه : 174
:: بازدید سال : 1057
:: بازدید کلی : 30854

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ
یک شنبه 30 دی 1397 ساعت 12:23 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

همانطور که می دانید ورزش' >ورزش، یکی از مهم ترین موارد برای حفظ سلامت و تندرستی در عین تناسب اندام به حساب می آید. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که انجام حرکات ورزشی به صورت نادرست می تواند منجر به آسیب های جدی گردد. پس در انجام درست حرکات ورزشی دقت بسیاری به خرج دهید. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که توسط مؤسسه معروف FitDance تهیه شده و از طریق وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته، شامل 5 بخش می باشد. یکی از بخش های این مجموعه به آموزش کامل حرکات ورزشی به صورت پیشرفته اختصاص داده شده است. در این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ، شما نحوه انجام این حرکات ورزشی را با آهنگ های محبوب لاتین، اسپانیایی و ... به صورت کامل یاد خواهید گرفت. باید افزود که انجام این حرکات ورزشی به همراه آهنگ، زومبا نام دارد. از اینرو در این بخش، شما با بیش از 300 آهنگ جدید خوانندگان معروف خارجی، نحوه انجام حرکات زومبا را آموزش خواهید دید.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

یکی دیگر از بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش حرکات ورزشی برای کودکان اختصاص داده شده است. در این بخش، شما می توانید با نمایش این آموزش ها به کودکانتان، به یادگیری این حرکات توسط آنان کمک فراوانی نمایید. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به دلیل انجام حرکات ورزشی همراه آهنگ از جذابیت بسیاری به خصوص برای کودکانبرخوردار می باشد. از اینرو این مجموعه قادر به حفظ سلامت و تندرستی کودکانتان در عین فراهم آوردن محیطی شاد برای آنان خواهد بود. 



:: برچسب‌ها: آموزش زومبا پیشرفته , آموزش هیپ هاپ , دانلود رقص , هیپ هاپ , دنس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر لپ تاپ
یک شنبه 30 دی 1397 ساعت 12:8 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. هم چنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آن ها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به آموزش تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصول آموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار ندارید زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی نظیر کثیف شدن و قطع اتصال داخلی، نچرخیدن درست فن ها و مشکل در خنک کنندگی، مشکلات فیزیکی پورت ها مثل خم شدگی و اتصال کوتاه و حتی جدا شدن کابل ها در داخل لپ تاپ ایجاد می گردند. آشنایی ساده با آموزش تعمیر لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر لپ تاپ , آموزش تعمیرات لپ تاپ , آموزش تعمیر لپ تاپ سونی , آموزش تعمیر لپ تاپ dell , آموزش تعمیر لپ تاپ pdf ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات
یک شنبه 30 دی 1397 ساعت 11:43 | بازدید : 127 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات همان طور که می دانید یکی از پر سود ترین مشاغل بشری است که همواره مورد توجه همه ی اقشار در سراسر جهان مخصوصا بانوان' >بانوان بوده است. از آن جا که بانوان' >بانوان مصرف کننده ی اصلی زیورآلات هستند، طبیعی است که برای هماهنگی سلیقه، آموزش ساخت زیورآلات نیز اغلب توسط بانوان' >بانوان انجام شود. آموزش ساخت زیورآلات به علت نیاز داشتن به مواد اولیه ی نسبتا ارزان قیمت و فراوان به علاوه ی قیمت بالای محصولات نهایی و عدم نیاز به تجهیزات و فضای زیاد می تواند یکی از بهترین مشاغل خانگی باشد که با سود سرشاری همراه است. البته باید گفت که در آموزش ساخت زیورآلات، مهم ترین وارزنده ترین عنصر و وسیله، خلاقیت و مهارت شخص سازنده است. اغلب کسانی که به آموزش ساخت زیورآلات علاقه مند هستند، از کمبود ایده های نو و تکراری بودن طرح های موجود گلایه مندند. علاوه بر کمبود ایده در بحث آموزش ساخت زیورآلات، عامل وجود نداشتن استادی که همیشه در دسترس باشد و بتوان برای آموزش ساخت زیورآلات دائما به او مراجعه کرد نیز مشکلی بزرگ است. حتی در جاهایی که اساتید این رشته حضور دارند، ایده های محدودی برای ارائه موجود است و زمان کم و هزینه ی زیاد هر کلاس آموزش ساخت زیورآلات و عدم امکان تکرار آموزش، یادگیری را دشوارتر می کند. راه حل این مشکل مراجعه به ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات است که صدها ایده را در خود جای داده اند و می توانند بارها برای یادگیری به آن ها مراجعه کرد. مزیت دیگر فیلم های آموزش ساخت زیورآلات، هزینه ی اندک و زمانِ نامحدود در اختیار داشتن آموزش ساخت زیورآلات می باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت بدلیجات , بدلیجات , زیورآلات , دستبند , آموزش ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر کولر گازی
شنبه 29 دی 1397 ساعت 13:17 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.

 

 

 

 

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی بخش های مختلفی را مانند نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی، شارژ مبرد و تعویض قطعات را شامل می شود. کولر گازی که گاهی به خاطر محبوبیت نوعی از آن اسپلیت نیز نامیده می شود، در نگاه اول پیچیدگی هایی دارد که به نظر افراد سرویس و تعمیر آن کاری دشوار به نظر می آید. آموزش تعمیر کولر گازیشبیه تعمیر یخچال است زیرا سیستم کاری مشابهی دارند بنابراین در سرویس دوره ای آن اصلا کاری دشوار نیست و برخلاف آموزش تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت خاصی ندارد. در واقع بازدید و عیب یابی ساده ی این وسیله از جمله کارهایی است که باید هرکسی بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالی را شناسایی یا رفع کند و از عملکرد صحیح این وسیله اطمینان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمیر کولر گازی، بازدید و تمیز کردن و در صورت امکان پیدا کردن ایراداتی است که جلوی بازدهی کامل کولر را می گیرد. در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی برای تعمیرکاران و سرویس کاران، ترفندهای ساده ی تمیزکاری و عیب یابی کولر گازی را نیز نشان خواهیم داد.

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی مراحل مختلفی را شامل می شود. ابتدا باید بدانیم که کولر گازی چه بخش هایی دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای آن به وجود بیاید. سپس باآموزش تعمیر کولر گازی به بررسی علل مشکل و رفع آن می‌پردازیم. به طور کلی مشکلات مربوط به کولر گازی می تواند مربوط به پوسیدگی ها و نشتی ها، مشکلات ایجاد شده حین حمل یا نصب، عیب های الکتریک ایجاد شده به خاطر مشکلات برق، ایراد یا گیر کردن بخش های مکانیکی مثل فن دمنده و کمپرسور یا ایراد در قطعات الکتریکی مانند خازن ها، مقاومت ها، کویل، ترموستات یا برد الکتریکی باشد. هر کدام از این ایرادات با علت ایجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تصویری گنجانده شده است.

 

 

 

 

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی از ساده ترین ایرادات مثل کاهش جریان ورودی تا پیچیده ترین آن ها مانند کاهش فشار مبرد به علت نشت از لوله را شامل می شود بنابراین عیب یابی سیستم هایی که به HVAC مشهورند، تنها با آمیزه ای از تجربه و تخصص امکان پذیر است. با توجه به این که عمر مفید کولرهای گازی 10 سال قلمداد می شود، تعویض این وسیله پس از این مدت به صرفه تر است زیرا حتی اگر در ظاهر عملکرد بی نقصی داشته باشد، کارایی و بازدهی آن حتی در صورت سرویس و تعویض قطعات با جنس اولیه متفاوت خواهد بود. هزینه ی صرف شده برای واحد جدید در دراز مدت با جبران هزینه در قبض برق برگشت خواهد کرد. بنابراین حتی اگر قصد تعویض واحد خود را دارید، آموزش تعمیر کولر گازی می تواند کمک بزرگی برای شما باشد زیرا در بخشی از این آموزش تصویری، نصب و راه اندازی واحدهای تهویه مطبوع نیز گنجانده شده است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر کولر گازی , آموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت , آموزش تعمیر کولر گازی اینورتر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار
شنبه 29 دی 1397 ساعت 12:58 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.

 



:: برچسب‌ها: گیتار , موسیقی , آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار زدن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پرورش قارچ
شنبه 29 دی 1397 ساعت 12:32 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهایی است که با هزینه ی اولیه ی نسبتا کم بازدهی مناسبی دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادی می تواند با افزایش تولید غذا تبدیل به منبع تغذیه ی انسانی در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نیازمند تجربه و دانش فنی خاص است اما بر خلاف سایر محصولات کشاورزی نیاز به زمینی خاص و وسیع یا آب زیاد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هایی کوچک مانند گلخانه انجام می شود اما پرورش قارچ در فضای بیرون با امکانات لازم نیز رایج می باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگی برای مصارف شخصی به تجهیزات گران قیمت و پیشرفته نیازی ندارد و حتی در یک کیسه ی پلاستیکی نیز قابل انجام است. کلیات آموزش پرورش قارچ برای انواع قارچ ها مثل صدفی، دکمه ای، مورل و ... یکسان است و فقط شیوه ی آماده سازی بستر و نوع نگهداری متفاوتی دارند.

 

 

 

 

آموزش پرورش قارچآموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ سابقه ای بیش از تاریخ دارد. پیش از یکجانشینی انسان ها و کشف کشاورزی، قارچ ها به همراه ریشه های درختان خودرو و میوه های وحشی، غذای بشر را تشکیل می دادند. در واقع شروع آموزش پرورش قارچ را می توان از زمانی دانست که انسان به خوراکی بودن برخی قارچ ها پی برد و با این که از روش علمیآموزش پرورش قارچ آگاه نبود، شرایطی را فراهم می کرد تا قارچ های قابل استفاده در آن رشد کنند. مثلا با مشاهده ی روییدن نوعی قارچ که فقط روی الوار درختان وجود دارد یا قارچی که تنها در مجاورت سایر قارچ ها وجود دارد، به شرایط مورد نیاز آموزش پرورش قارچ پی برد. عامل دیگر رواج آموزش پرورش قارچ، کشف خواص درمانی قارچ های چتری بود. آموزش پرورش قارچ راه زیادی را طی کرده است تا انسان بتواند انواع سمی و غیر سمی قارچ ها را شناسایی کند و آن را در فضایی کنترل شده کشت کند. پس از قرن ها کشف های شگرفی از خواص انواع قارچ به دست آمد که نقش آموزش پرورش قارچدر زندگی امروز را پررنگ تر می کند.

 



:: برچسب‌ها: قارچ , پرورش قارچ , آموزش پرورش قارچ , آموزش پرورش قارچ دکمه ای, آموزش پرورش قارچ صدفی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آشنایی با تولید قارچ
پنج شنبه 27 دی 1397 ساعت 16:13 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آشنایی با تولید قارچ

آشنایی با تولید قارچ یکی از زیر شاخه های علوم کشاورزی است. آشنایی با تولید قارچ از عوامل مهم تولید غذا در جوامع مختلف و منبع درآمد و محل تغذیه ی بسیاری از انسان ها در سراسر جهان می باشد. در نگاه اول آشنایی با تولید قارچ هزینه بر و دشوار به نظر می رسد اما با کسب تجربه ی کافی و کمی تخصص درمورد آشنایی با تولید قارچ خواهید فهمید که چقدر این کار جذاب است. آشنایی با تولید قارچ در سطح خانگی نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و می توان حتی در یک قوطی این کار را انجام داد. آشنایی با تولید قارچ در سطح گسترده با اصول آشنایی با تولید قارچ در سطح محدود یکسان است و تنها مساحت و حجم محیط کشت متفاوت است.

 

 

 

 

آشنایی با تولید قارچآشنایی با تولید قارچ

آشنایی با تولید قارچ قدمتی به اندازه ی تاریخ بشر دارد. قبل از این که انسان هاکشاورزی را کشف کنند، جمع آوری کننده ی غذا بودند و یکی از اصلی ترین منابع غذایی، قارچ ها بودند. آشنایی با تولید قارچ نیز از همین زمان آغاز شد که بشر کشف کرد تنها تعدادی از قارچ ها قابل خوردن هستند و برخی دیگر را فقط پس از پختن می توان مصرف کرد. آشنایی با تولید قارچ یکی از راه های زنده ماندن بود، زیرا قارچ های خاص در نواحی خاصی رشد می کنند مثلا گونه ای قارچ تنها روی تنه ی مرده ی درختان رشد می کند در حالی که دیگری فقط در مجاورت با محل زندگی گیاه یا موجود خاص دیگری مثل اسب به عمل می آید. آشنایی با تولید قارچ با گذشت زمان ارزشمندتر شد زیرا علاوه بر استفاده ی غذایی، از آشنایی با تولید قارچ برای شناسایی انواع قارچ به عنوان دارو استفاده می گردید. مهم ترین کشف بشر در رابطه با قارچ، کشف داروی پنی سیلین بوده است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آشنایی با تولید قارچ , آموزش تولید قارچ , آشنایی با پرورش قارچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کوتاهی مو زنانه
پنج شنبه 27 دی 1397 ساعت 15:44 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش کوتاهی مو زنانه به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران 118فایل و با هدف آموزش کوتاهی مو زنانه به صورت مرحله به مرحله گردآوری شده است. آموزش کوتاهی مو زنانه دربردارنده سری ویدئوهای متفاوت، تهیه شده توسط مربیان مختلف می باشد اما به طور کلی مجموعه آموزش کوتاهی مو بانوان' >بانوان به گونه ای است که تمامی آموزش ها به صورت گام به گام بوده و انجام هر مرحله برای افراد مبتدی و حرفه ای امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

آموزش کوتاهی مو زنانهآموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش کوتاهی مو زنانه می تواند فرایندی زمانبر و نیازمند صبر و تحمل فراوان باشد اما آنچه بیش از هر چیز دیگری در فراگیری آموزش کوتاهی مو زنانه اهمیت دارد تمرین و ممارست فراوان است. از اینرو مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه می طلبد که پس از تماشای کامل هر ویدئو، مدل مو فراگرفته شده توسط هنرجو اجرا گردد. لذا داشتن افرادی به عنوان مدل برای انجام هر کوتاهی یا کلاه گیس های متفاوت می تواند در امر آموزش به شما کمک فراوانی بنماید.

آموزش کوتاهی مو زنانه - آموزش کوتاهی مو زنانه

سری ویدئوهای مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه بر اساس مدل مو افراد به دو دسته مو کوتاه و بلند دسته بندی شده اند همچنین برخی از ویدئوها به آموزش کوتاهی مو زنانه در حالی که موها خیس است، می پردازد. همانگونه که می دانید انتخاب مدل مو مناسب برای هر فرد با توجه به مدل صورت فرد و فاکتورهای متفاوت دیگری صورت می پذیرد لذا مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه به دلیل برخورداری از ویدئوهای مختلف که به کوتاهی مو افراد با موهای بلند، متوسط، کوتاه و همچنین فرم صورت گرد، کشیده و ... پرداخته است، می تواند اصول انتخاب مدل مو برای هر مدل صورت را در اختیارتان قرار دهد.

آموزش کوتاهی مو زنانه

باید افزود برخی از ویدئوهای مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه به کوتاهی موها به روش تقسیم کردن موها با گیره می پردازد که در عین آسان بودن نتیجه نهایی نیز مطلوب تر خواهد بود. اگر علاقمند به یادگیری جدیدترین مدل های کوتاهی مو زنانه در سال 2018 می باشید مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه بهترین انتخاب برای شما می باشد.

 

 

 

 

از آنجا که بانوان' >بانوان و به طور ویژه دخترها به زیبایی اهمیت زیادی داده و همواره به دنبال زیباتر کردن خود می باشند، کوتاهی مو اولین راهکاری است که برای زیباترشدن به ذهنشان خطور می کند. افرادی که موهای بلندی دارند انتخاب های زیادی برای مدل مو پیش رو دارند اما افراد با موهای کوتاه تنها به دنبال جدیدترین و بهترین مدل ها هستند. اگر به عنوان آرایشگر بانوان' >بانوان می خواهید افراد با مدل موهای کوتاه را از خود راضی نگه داشته و در واقع مشتریانتان را افزایش دهید مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه با توجه به اینکه بیش از ده ها مدل مو کوتاه را آموزش می دهد می تواند مجموعه ای کامل برای تمامی آرایشگران در نظر گرفته شود.



:: برچسب‌ها: آموزش کوتاهی مو زنانه , آموزش کوتاهی مو زنانه کوتاه , آموزش کوتاهی مو زنانه ساده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش حکاکی روی چرم
پنج شنبه 27 دی 1397 ساعت 15:19 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش حکاکی روی چرم

آموزش حکاکی روی چرم یکی از شاخه های هنری کار روی چرم است و در ادامه ی چرم دوزی برای بهبود ظاهر محصول استفاده می گردد. آموزش حکاکی روی چرم سطوح مختلفی دارد اما اصول کلی تمام انواع آموزش حکاکی روی چرم این است که روی چرم فرورفتگی ایجاد می شود. آموزش حکاکی روی چرم با وسایل مختلفی انجام می شود که هریک ویژگی های خود را دارد. آموزش حکاکی روی چرم را می توان با ساده ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله ی نوک تیز روی چرم تا پیشرفته ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد. انتخاب روش آموزش حکاکی روی چرم بستگی به امکانات هنرآموز و انتظار او از خروجی دارد.

 

آموزش حکاکی روی چرم

 

 

 

آموزش حکاکی روی چرم - آموزش حکاکی روی چرم

آموزش حکاکی روی چرم از دیرباز برای تزئینات مختلف مورد توجه انسان بوده است. آموزش حکاکی روی چرم به عنوان هنری باستانی در تولید کمربند، کیف، تسمه، زین اسب و غلاف اسلحه های سرد و گرم استفاده می شده و هم چنان کاربرد خود را در بسیاری موارد در زمان حاضر نیز حفظ کرده است. آموزش حکاکی روی چرم فقط مربوط به وسایل کاربردی نبوده و اغلب برای ساخت زیورآلات و اشیای تزیینی مانند دستبند و پابند هم استفاده می شده است. در حال حاضر چرم دوزی هایی که دارای حکاکی دستی با طرح های بزرگ اما ظریف هستند، از ارزشی بسیار بالاتر از نوع معمولی و بدون طرح آن برخوردارند و علت این امر زیبایی منحصر به فرد این هنر زیبا می باشد. علاوه بر طرح های آماده ی موجود در بازار، شما می توانید طرح موردنظر خود را روی کاغذ بکشید و روی چرم منتقل کنید. حتی می توانید عکس های شخصی خود را دورگیری نموده و طرح آن را روی چرم پیاده نمایید. آموزش حکاکی روی چرم با طرح های دلخواه را نیز می توانید با این مجموعه بیاموزید. 

آموزش حکاکی روی چرم - آموزش حکاکی روی چرم

 آموزش حکاکی روی چرم که بیشتر مدنظر هنرآموزان است، آموزش حکاکی روی چرم با دست است که برای این کار از وسایل ساده ای مثل چاقوی حکاکی، چاقوی انگشتی با تیغه های مختلف، چکش پلاستیکی یا وسیله ای به نام مُشتی برای ضربه زدن روی چاقو استفاده می شود. سپس با استفاده از مواد رنگی، براق کننده یا مات کننده، جلوه های لازم به چرم داده می شود. این نوع آموزش حکاکی روی چرم ساده ترین، در دسترس ترین و ارزان ترین شیوه ی آموزش حکاکی روی چرم است که می توان به راحتی در منزل و کم ترین فضا به آن پرداخت. نوع دیگر آموزش حکاکی روی چرم، استفاده از هویه می باشد. در آموزش حکاکی روی چرم، قسمت هایی از چرم با دقت سوزانده می شود. عمق قسمت سوخته و رنگ آن ظاهر طرح را مشخص می نماید.

 



:: برچسب‌ها: صنایع دستی , آموزش حکاکی روی چرم , آموزش حکاکی روی چرم طبیعی , آموزش حکاکی روی چرم با دست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت آبنما
پنج شنبه 27 دی 1397 ساعت 12:32 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما یکی از فعالیت های تخصصی ساختمانی است و مربوط به آبنماهای بزرگی می باشد که درحیاط یا خارج از ساختمان ها و داخل باغ ها ایجاد می شوند. نوع دیگری از آموزش ساخت آبنما نیز وجود دارد که به آموزش ساخت آبنماهای کوچک و داخلی یا حتی رومیزی می پردازد. این نوع آبنما نیازی به فعالیت تخصصی ندارد و با آموزشی سریع و جامع می توان کاملا به آموزش ساخت آبنما مسلط شد و بدون نیاز به پرداخت هزینه، آن را اجرا کرد. مزیت آموزش ساخت آبنما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی اجرا، آشنایی با ایده ها و طرح های جدید برای آموزش ساخت آبنما و یادگیری طریقه ی استفاده از مواد مختلف به شیوه ای خلاقانه است.

آموزش ساخت آبنما



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت آبنما, آموزش ساخت آبنما سنگی, آموزش ساخت آبنما صخره ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش بافت کلاه و شال گردن
چهار شنبه 26 دی 1397 ساعت 12:13 | بازدید : 81 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش بافت کلاه و شال گردن

مجموعه آموزش بافت کلاه و شال گردن که یکی از جامع ترین آموزش ها در زمینه هنربافتنی می باشد، با ارائه مطالبی تلاش کرده تا بافت کلاه و شال گردن را به نحوی صحیح آموزش دهد. ویدیو های مجموعه آموزش بافت کلاه و شال گردن نحوه بافتن کلاه و شال گردن در مدل های متنوع از نمای نزدیک برای بانوان' >بانوان و دوستداران اینهنر قدیمی و زیبا ارائه می کند. با توجه به آموزش های موردنظر، مشاهده مجموعه آموزش بافت کلاه و شال گردن برای همه خانم ها در هر سطحی از هنر بافتنی توصیه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش بافت کلاه و شال گردن برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش بافت کلاه و شال گردن با دربرداشتن آموزش هایی جامع در رابطه با آموزش بافت کلاه و شال گردن توانسته برای تمامی بانوان' >بانوان و دختران عزیز و علاقه مند به هنر بافتنی مفید باشد. هنردوستان می توانند بدون درنظر گرفتن میزان مهارت خود در امر بافتنی، تنها با مشاهده ویدیو های این مجموعه با نحوه کار به طور کامل آشنا شده و در نهایت شروع به بافت مدل های دلخواه خود کنند. در حال حاضر در فروشگاه ها نیز انواع کلاه و شال گردن در طرح و رنگ های بسیار جذابی وجود دارد که باعث ترغیب خانم های جوان و دختران هنرمند به یادگیری بافتنی شده است. مجموعه آموزش بافت کلاه و شال گردنبا در نظر گرفتن همه سلیقه ها و توانایی افراد در انجام بافتنی، آموزش های جامع و کاملی را ارائه کرده که مناسب هر سطحی از آموزش می باشد. 

•چرا هنر بافتنی را فرابگیریم؟

اگر بخواهیم هنر بافتنی را از جنبه های مختلف بررسی کنیم تا اهمیت یادگیری آن به اثبات برسد به موارد مهمی می رسیم. همانطور که در بالا ذکر شد، بافتنی با کاموا یکی از هنر های قدیمی می باشد که باستان شناسان در طی تحقیقاتشان با کشف ابزاری شبیه به میل بافتنی پی به قدمت این هنر برده اند. همچنین همانطور که لباس های حریر و نازک در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرند بافتنی ها نیز در فصل زمستان دارای طرفداران زیادی می باشند. بنابراین در صورت یادگیری بافتن کاموا می توانیم برای خود و دیگران انواع بافتنی را در طرح و رنگ های متنوع ببافیم. از آنجایی که در هنر خیاطی با تغییر الگو و شکل برش مدل های جالب و متفاوتی را طراحی می کنیم، هنربافتنی از این قاعده مستثنی نبوده و با تغییر دانه های رج می توان مانند نمونه های دوخته شده را بافت. بانوان' >بانوان عزیزی هستند زمینه که با تسلط در این به قبول سفارشات پرداخته و با اطلاع از اندازه و مدل درخواستی مشتریانشان، به بافتن مدل های جذاب و جدیدی می پردازند.

 

 

 

 

 

  



:: برچسب‌ها: آموزش بافت کلاه و شال گردن , آموزش بافت کلاه و شال گردن پسرانه , آموزش بافت کلاه و شال گردن دخترانه , آموزش بافت کلاه و شال گردن زنانه , آموزش بافت کلاه و شال گردن مردانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت تراریوم
چهار شنبه 26 دی 1397 ساعت 11:49 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت تراریوم

آموزش ساخت تراریوم روشی بسیار جالب برای نگه داری گیاهان است. با آموزش ساخت تراریوم می توانید داخل یک محفظه ی کوچک از چند سانتی متر تا چند متر، گیاهانی پرورش دهید که از آبیاری و جریان هوا کاملا بی نیاز باشند. اگر آموزش ساخت تراریوم را به درستی انجام دهید، خواهید توانست تراریومی داشته باشید که تا چندین سال به زندگی ادامه دهد. باید بدانید که برای آموزش ساخت تراریوم مواد زیادی لازم نیست. تنها به خاک مناسب، زغال و گیاه نیاز دارید و یک محفظه ی شفاف که تمام این ها را در خود نگه دارد. شاید تا به حال چنین تنگ های شیشه ای را در محل های مختلف دیده باشید و از خود بپرسید چگونه ممکن است گیاهان و حتی جانورانی زنده در محیط بسته زنده بمانند. در آموزش ساخت تراریوم تمام این موارد را با شما در میان می گذاریم.

 

بازی"="" titleآموزش="">

 

 

 

آموزش ساخت تراریوم - آموزش ساخت تراریوم

آموزش ساخت تراریوم از قانونی تبعیت می کند که در طبیعت وجود دارد. در طبیعت، گیاهان در حضور نور اکسیژن را تولید و در غیاب نور آن را مصرف می کنند. گیاهان پس از مرگ تجزیه می شوند و مواد مغذی را در خاک ایجاد می نمایند که برای رشد گیاه لازم است. در طبیعت چرخه ی آب به صورت باران انجام می گردد و همه ی این ها در آموزش ساخت تراریوم نیز وجود دارد. در آموزش ساخت تراریوم گیاهان مسئول چرخه ی اکسیژن هستند و آب اولیه در کف ظرف جمع می شود و در طول روز با گرم شدن محفظه بخار می شود. با سرد شدن هوا آب به صورت قطره های مایع به کف ظرف باز می گردد و مواد زاید توسط ذغال خنثی می شوند. این تئوری آموزش ساخت تراریوم است اما آموزش ساخت تراریوم مهارت هایی نیاز دارد که در این مجموعه ی آموزشی به آن می پردازیم.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت تراریوم , ساخت تراریوم , تراریوم , باغ شیشه ای , تراریوم کاکتوس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مجموعه آموزش بافتنی مبتدی
سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 13:29 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی اولین پارت از آموزش گام به گام بافتنی است که شامل 3 بخش و بیش از 1300 دقیقه فیلم آموزشی می باشد و آموزش های اولیه و انواع بافت را با استفاده از دو میل و قلاب آموزش می دهد. این مجموعه به تمامی مبانی بافتن کاموا پرداخته و اصول اولیه را به همراه نکات حائز اهمیت که منجر به بافتی صحیح و زیبا می گردد را به گونه ای دقیق و واضح ارائه می کند. مجموعه آمورش بافتنی مبتدیشامل نحوه بافت دومیل به شکل (توری، یکنواخت، موری چپ، راست مدرن، چین چسبیده به هم در انواع گوناگون، لانه زنبوری، مورب شکسته، ورقه ای، پروانه ای) و آموزش های اولیه بافت با دو میل و قلاب نظیر اتصال به وسیله سه سوزن، بافت با دستگاه لوم، بافتنی به صورت شماره بافی، قلاب بافی برای کلاه بون، قلاب بافی شال، قلاب بافی کلاه کنچیتا، قلاب بافی طرح روی کلاه و ... می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی مناسب تمامی هنردوستان و علاقه مندان به بافت کاموا می باشد و افراد با مشاهده ویدیو های این مجموعه از نحوه سر انداختن دانه ها و سپس نحوه بافت به صورت گام به گام مطلع می گردند. با توجه به آموزش های ارائه شده در این پارت مربیان عزیز با داشتن تجربه کاری می توانند همانند مبتدیان از آموزش های مجموعه آموزش بافتنی مبتدی بهره کافی را ببرند. از آنجایی که بافت کاموا با قلاب مانند هنر قلاب بافی می باشد این مجموعه می تواند پیش نیاز بسیار خوبی برای علاقه مندان به قلاب بافی باشد. در بافتنی به دلیل استفاده از رنگ های متنوع و کامواهایی با ضخامت مختلف باعث شده تا همچنان این هنر دارای کارآموز باشد و در اغلب آموزشگاه ها شاهد آموزش آن باشیم.

 

•چرا آموزش بافتنی مبتدی را فرابگیریم؟ 

بافت کاموا یکی از هنر های پر سابقه و جذاب می باشد که مورد توجه بوده و افراد به خصوص بانوان' >بانوان عزیز همیشه دستی در این هنر زیبا داشته و دارند. حتی در سال های گذشته این هنر در مدارس تدریس می شده و نمونه هایی از جمله دستکش، جوراب، شال گردن و ... را به دانش آموزان آموزش می داده اند. امروزه با پیشرفت مد در همه زمینه ها از جمله بافتنی، شاهد نمونه های بسیار زیبایی می باشیم که توسط کامواهای مختلف و مرغوب در انواع مدل ها بافته شده است. تقریبأ اکثر لباس های دوخته شده با هر مدل را می توان توسط کاموا بافت. همچنین این هنر نیز آرامشی بی نظیر را به هنرمند بخشیده که باعث می گردد روز به روز به طرفداران و علاقه مندان این هنرافزوده گردد بنابراین با توجه به همه موارد ذکر شده، یادگیری هنر بافتنی به عنوان یکی از هنر های کارآمد در زندگی افراد می باشد.

 



:: برچسب‌ها: بافتنی , قلاب بافی , آموزش بافتنی مبتدی , آموزش گام به گام بافتنی , آموزش بافت کلاه و شال گردن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیانو به زبان ساده
سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 13:8 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده

مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده حاوی بیش از 2300 دقیقه فیلم آموزشی در رابطه با آشنایی کامل پیانو و نحوه نواختن آن می باشد. مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده سعی کرده تا در طی بخش های متعدد در ابتدا آموزش های اولیه پیانو و نت ها را برای علاقه مندان توضیح دهد و در ادامه پس از آشنایی با پیانو و اصول اولیه نواختن، نوازندگی در سطح حرفه ای و تمرین هایی متناسب را بیان می کند. همچنین در این مجموعه در قالب فایل متنی نت های پیانو، اشتباهات رایج افراد در شروع یادگیری را به همراه نکات حائز اهمیت ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش پیانو برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به ویدیو های ارائه شده در آموزش پیانو به زبان ساده می توان این مجموعه را به تمامی علاقه مندان به موسیقی و نواختن پیانو پیشنهاد کرد. مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده با در برداشتن آموزش هایی مناسب کودکان، افراد مبتدی و همچنین نوازندگی حرفه ای باعث گردیده تا این مجموعه مناسب علاقه مندان با هر سطح آموزشی باشد. افرادی که هنوز فرصت یادگیری و نوازندگی پیانو را تجربه نکرده اند یا مشغول یادگیری پیانو در کلاس های موسیقی می باشند با مشاهده این مجموعه بر معلومات خود افزوده و می توانند با سرعت بیشتری به هدف خود دست یابند.

 

•چرا نواختن پیانو را فرابگیریم؟

اگر با علاقه مندان به دنیای موسیقی و هنر نوازندگی صحبتی کرده باشید، خواهید دانست که هر کدام از آنها بسته به علاقه و حس درونی خود مایل به نواختن یک ساز مشخص می باشند. برخی مایلند تا انگشتانشان به تارهای ساز هایی مانند تار، سه تار و .... برخورد کند و یا برخی علاقه مند به نوع گرفتن ویولون توسط دست می باشند. در  این بین افرادی هستند که تمایل به نواختن ساز با صفحه کلید دارند و در بین اینگونه ساز ها، ساز مشهور پیانو را انتخاب می کنند. پیانو به دلیل تولید دامنه وسیعی از صدا، لقب ساز مادر را به خود اختصاص داده است. برای موفقیت در زمینه نوازندگی این ساز ارزشمند نیازمند آموزشی صحیح، تمرین مستمر و سرعت مناسب ریتم می باشیم. نواختن ساز پیانو آرامشی شگرف به انسان بخشیده و از لحاظ روحیه و انرژی در انسان تعادلی قابل توجه برقرار می کند. از  طرفی در جامعه نواختن ساز مانند فراگیری زبان خارجه' >زبان خارجه و ورزش' >ورزش دارای اهمیت یکسانی می باشد و خانواده ها سعی می کنند تا با درنظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندانشان، آنها را به کلاس های موسیقی بفرستند.

 



:: برچسب‌ها: پیانو , پیانو برای همه , نت ها پیانو , آموزش پیانو به زبان ساده , آموزش پیانو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر یخچال فریزر
سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 12:45 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر یخچال فریزر

آموزش تعمیر یخچال فریزر که دربردارنده بیش از 16 ساعت ویدئو آموزشی می باشد به آموزش تعمیر یخچال های ساید بای ساید، تعمیر یخچال های تک درب و تعمیر یخچال های فریزر بالا و کشویی پرداخته است. تعمیرات آب سرد کن، یخ ساز و درب یخچال تنها بخشی از آموزش های این مجموعه آموزشی است. نحوه تعویض قطعات مختلف یخچال، بررسی مشکل نشتی آب، خنک نکردن و مشکل یخ زدگی فریزر، بخشی دیگر از مواردی است که مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر در اختیار علاقمندان قرار داده است. ویدئوهای آموزشی با کیفیت، گام به گام بودن آموزش ها و بیان نکات کلیدی در تعمیرات وسایل برقی از ویژگی های بارز مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر می باشد.

 

آموزش تعمیر یخچال فریزر برای چه کسانی مناسب است؟ 

آموزش تعمیر یخچال فریزر برای کلیه کسانی که به تعمیرات یخچال علاقمند هستند مناسب بوده و نداشتن اطلاعات و تخصص در این زمینه و همچنین بی تجربگی خود دلیلی بر تهیه کامل این مجموعه آموزشی می باشد. آموزش تعمیر یخچال فریزر از آن جهت که تعداد زیادی ویدئو آموزشی به منظور تعمیر بخش های مختلف یخچال دارد می تواند برای تعمیرکاران نیز مناسب بوده و در پیشرفت کاریشان کمک فراوانی بنماید. بنابراین اگر برای اولین بار به دنبال فراگیری اصولی تعمیرات یخچال می باشید یا علارغم سالها تجربه در زمینه تعمیر کاری، نیازمند گسترش اطلاعات کاریتان می باشید، مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر بدون شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

چرا تعمیر یخچال را فرابگیریم؟

باتوجه به افزایش وحشتناک قیمت ها و گرانی های اخیر، تقریباً برای بسیاری از مردم امکان خرید وسایل خانگی جدید به حداقل رسیده و در صورت خرابی وسایل خانگی اولین گزینه برای تمامی افراد تعمیرات می باشد. از اینرو یادگیری تعمیرات انواع یخچال و فریزر می تواند درآمد خوبی را برای افراد به دنبال داشته باشد. اگر درآمد بالا و یادگیری تخصصی کاربردی دغدغه شماست، آموزش تعمیر یخچال فریزر را از دست ندهید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر یخچال فریزر , آموزش تعمیر یخچال و فریزر , آموزش تعمیر یخچال , یخچال ساید بای ساید , یخچال سامسونگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت دستکش و جوراب
دو شنبه 24 دی 1397 ساعت 18:33 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب

مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب در دو بخش آموزشی، بافت انواع دستکش و جوراب با دو میل و قلاب را در اختیار علاقمندان قرار داده است. بافت انواع دستکش نظیر دستکش بدون انگشت ساق بلند، دستکش با انگشت، دستکش یک انگشتی و دستکش نوزاد (3-0ماه) بخشی از آموزش های بخش اول و آموزش بافت دمپایی روفرشی با قلاب و انواع جوراب ساق بلند و کوتاه، مربوط به بخش دوم مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب می باشد. این مجموعه آموزشی که پارت سوم از دوره آموزش گام به گام بافتنی می باشد در کنار آموزش بافتنی مبتدی مجموعه ای کامل به منظور یادگیری هر چه بهتر بافتنی خواهد بود.

 

 

•مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش بافت دستکش و جوراب برای کلیه علاقمندان به هنر بافتنی مناسب می باشد. دقت داشته باشید که فراگیری هر چه بهتر آموزش های این مجموعه، تسلط کافی به قلاب بافی، دومیل و آشنایی با انواع بافت را می طلبد که مجموعه آموزش بافتنی مبتدی تمام این موارد را پوشش داده است. ویدئوهای آموزشی مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب به دلیل آموزش گام به گام برای کلیه افراد مناسب خواهد بود، با این حال این مجموعه آموزشی پیشنهاد ویژه ما به بانوان' >بانوان خانه داری که در فکر یادگیری هنری کاربردی و در عین حال پردرآمد می باشند، است. 

•چرا هنر بافتنی را بیاموزیم؟

هنر بافتنی طرفداران زیادی داشته و یکی از هنرهای زیبایی است که در صورتی که به اصولی ترین شکل ممکن فراگرفته شود نتایج چشمگیری را به دنبال خواهد داشت. باتوجه به اینکه این روزها مردم علاقمند به داشتن جدیدترین مدل از هر لباس، کلاه، شالگردن و جوراب بافتنی می باشند، لذا شما به عنوان یک فرد بافنده باید جدیدترین مدلها را فرابگیرید تا همیشه مشتریان دائمی خود را داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش بافت دستکش و جوراب , آموزش بافتنی مبتدی , بافت , بافتنی , دستکش بافتنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش TRX در خانه
دو شنبه 24 دی 1397 ساعت 18:7 | بازدید : 63 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش TRX در خانه 

مجموعه آموزش TRX در خانه با بیش از 40 ساعت فیلم آموزشی توانسته با ارائه تمرینات گوناگون TRX و نیز راهنمایی های مفید مربیان حرفه ای در این ورزش' >ورزش، افراد را برای فرا گرفتن این ورزش' >ورزش و همچنین رسیدن به اندامی زیبا و خوش فرم کمک نماید. مجموعه آموزش TRX در خانه شامل پنج بخش می باشد که در ابتدا به نحوه انجام ورزش' >ورزش TRX در باشگاه و خانه پرداخته و در ادامه شیوه نصب کش های TRX، تی آر ایکس برای آقایان در دو پارت، تی آر ایکس برای سالمندان و تی آر ایکس برای بانوان' >بانوان را در سه پارت ارائه می کند که هر کدام از این بخش ها به تمامی آموزش ها و نکات موجود می پردازد. ورزش' >ورزش TRX مانند بسیاری ازورزش' >ورزش ها مختص سن خاصی نبوده و به همین دلیل آموزش TRX در خانهحرکات مناسبی را برای بانوان' >بانوان عزیز، آقایان و همچنین سالمندان آموزش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش TRX در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش TRX در خانه شامل همه سنین شده و ورزشکاران عزیز، بانوان' >بانوان و سالمندان در هر سطحی از قدرت بدنی با مشاهده فیلم های آموزشی این مجموعه می توانند به سطحی بالا در انجام حرکات TRX برسند. آموزش TRX در خانه همه تمرینات موجود در این ورزش' >ورزش را به گونه ای اصولی توسط مربیان کار آزموده آموزش می دهد. شما با انجام تمرینات آموزش TRX درخانه می توانید همه عضلات بدن خود را به چالش کشیده و با سفت کردن عضلات باعث فشار بر روی چربی های اضافی شده و بدن خود را خوش فرم کنید. بنابراین با توجه به آموزش های ارائه شده توسط آموزش TRX در خانه این مجموعه کم نظیر به تمامی افراد علاقه مند به ورزش' >ورزش TRX در سنین مختلف و با هر سطحی از قدرت بدنی توصیه می گردد.

 

•چرا ورزش TRX را فرابگیریم؟

ورزش TRX با تمرینات قدرتی و کششی خود باعث تقویت کلیه عضلات شده و با فشاری که بر روی تمامی قسمت های مختلف بدن می آورد باعث چربی سوزی بیشتر و بهتری می گردد. همچنین افرادی که از سایز زیاد قسمت های مختلف بدن خود گلایه داشته و مایلند تا به آسانی کاهش سایز داشته باشند می توان ورزشTRX را به آنان پیشنهاد نمود. بنابراین دستیابی به اندامی عضلانی، دلخواه و عاری از چربی با ورزش' >ورزش TRX در کمترین زمان میسر می باشد. اکثر ورزشکاران نیز با انجام تمرینات TRX، خود را برای انجام مسابقات ورزش' >ورزش تخصصی آماده می کنند.TRX همچنین برای درد های آرتروز مفید بوده و با تمرکز بر اندام میانی بدن باعث تقویت آنها می شود. افراد با انجام TRX پس از گذشت دو الی سه ماه شاهد تغییرات شگرفی در اندام خود می گردند. ناگفته نماند که TRX مانند بسیاری از ورزش' >ورزش ها برای جلوگیری از آسیب، نیازمند آموزش اصولی بوده و برای حصول نتیجه بهتر، باید TRX باورزش' >ورزش های هوازی نظیر پیاده روی در هم آمیخته شود.

 



:: برچسب‌ها: TRX , آموزش TRX درخانه , آموزش تمرینات TRX , آموزش حرکات TRX , آموزش تی آر ایکس در خانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شنا
دو شنبه 24 دی 1397 ساعت 17:40 | بازدید : 65 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش شنا

مجموعه آموزش شنا یکی از جامع و ارزشمند ترین مجموعه های آموزش شنا می باشد که توانسته با ارائه سه بخش، تمامی سطوح شنا را با توجه به سطح آنها در ترتیبی مشخص بیان کند. مجموعه آموزش شنا با داشتن بیش از 500 دقیقه فیلمآموزشی، به آموزش شنا برای کودکان، مبتدیان و افراد حرفه ای می پردازد. در مجموعهآموزش شنا علاوه بر آموزش انواع شنا از جمله کرال سینه، شنا 2400 متر، شنا کرال پشت، شنا پروانه، شنا قورباغه، آموزش مطالبی نظیر شنا برای کودکان، غریق نجات و تجهیزات شنای حرفه ای را توسط ویدیو هایی با کیفیت و همچنین نحوه انجام انواع شنابه همراه نکات حائز اهمیت در قالب فایل متنی ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش شنا برای چه کسانی مناسب است؟

شنا یکی از ورزش' >ورزش های قدیمی می باشد که پیامبر اکرم (ص) نیز در کنار اسب سواری و تیراندازی  به فراگیری آن توصیه کرده اند. در بین ورزش' >ورزش های آبی شنابه دلیل عدم محدودیت سنی در یادگیری، دارای طرفداران زیادی می باشد و علاقه مندان با هر سطح از قدرت بدنی می توانند حرکات این ورزش' >ورزش روح بخش را فرا بگیرند.

 

•چرا شنا را فرابگیریم؟

همانطور که ذکر شد علاوه بر توصیه پیامبر گرامی اسلام، این ورزش' >ورزش دارای فواید بسیاری بوده که بر هیچکس پوشیده نمی باشد. در ورزش' >ورزش شنا به دلیل حرکات مختلف عضلات بدن باعث تقویت و شکل گیری مناسب آنها، تقویت و سالم ماندن قلب و عروق، درمان گرفتگی و درد های بدن و ... می گردد. از طرفی این ورزش' >ورزش توسط پزشکان در مواقع ضروری برای درمان درد های سیاتیک و یا بروز دیسک در قسمت های مختلف بدن پیشنهاد داده می شود. همچنین در فصول گرما افراد با انجام شنا می توانند درصد زیادی از گرمای بدن خود را از این طریق رفع نمایند بنابراین با توجه به فواید اینورزش' >ورزش بهتر است تا در فراگیری شنا نیز در کمترین زمان اقدام نماییم.

 

 

 

 

 

 

در پایان این مجموعه آموزشی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

آموزش شنا با دربرداشتن فیلم های آموزشی با سطوح مختلف سعی کرده تا به کمک علاقه مندان در هر سنی آمده و آنها را برای فعالیت در این ورزش' >ورزش آماده سازد. افراد با مشاهده کامل مجموعه آموزش شنا با داشتن هیچگونه اطلاعات و مهارت در این زمینه، از انواع شنا، نحوه انجام آنها و وسایل مورد نیاز نیز مطلع می گردند. یکی از مواردآموزشی که باعث شده تا این مجموعه از سایر مجموعه ها متمایز گردد آموزش غریق نجات می باشد که توانسته به ارائه تمامی موارد آموزشی بپردازد.

 

•بازارکار غریق نجات در ایران

در حال حاضر با گسترش مراکز تفریحی از جمله مجتمع های آبی، استخر های عمومی و خصوصی، حرفه غریق نجات بسیار مورد توجه می باشد. از آنجایی که فرد غریق نجات باید در مواقع نیاز به سرعت و با مهارت لازم وارد عمل گردد از این رو نیازمند آموزشیصحیح و اصولی می باشد. در بیشتر موارد علاقه مندان به فعالیت در این زمینه  با شرکت در دوره های مخصوص و گذراندن ساعات آموزش عملی به مهارت کافی و لازم دست می یابند. اما مجموعه آموزش شنا با ارائه ویدیو های مختص به آموزش غریق نجات سعی کرده تا این نیاز را مرتفع سازد و افراد با مشاهده این بخش از این مجموعه می توانند با تمرین به توانایی لازم دست یابند.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش شنا , ورزش 3 شنا , آموزش شنای پروانه , آموزش شنای قورباغه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی
دو شنبه 24 دی 1397 ساعت 17:25 | بازدید : 101 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی کلیه مراحل تعمیر قسمت های مختلف ماشین لباسشویی در انواع و برند های مختلف را به همراه نحوه عیب یابی قطعات و بسیاری مطالب کاربردی دیگر برای علاقه مندان ارائه می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با در برداشتن 8 بخش سعی کرده تا نحوه تعمیر اکثر ماشین لباسشویی های موجود در بازار را آموزش دهد و از این رو یک مجموعه کامل در این زمینه محسوب می گردد. قبل از تعمیر هر وسیله ای باید از قطعات و نحوه کارکرد آنها اطلاع کافی داشته باشیم تا بتوانیم به درستی به عیب یابی و تعمیر آنها بپردازیم به همین منظور آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به این مهم پرداخته و ابزار لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی و لوازم خانگی، کتاب آموزش عیب یابی و تعمیر لباسشویی شاخه کاردانش، معرفی اجزای ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک و آموزش نحوه کارکرد و تعمیر ماشین لباسشویی را در قالب فایل ورد برای شما عزیزان آماده کرده است.

 

 

 

 

 

 

 آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

برایتعمیر ماشین لباسشویی علاوه بر ابزارآلات مرسوم، به تعدادی دستگاه از جمله اهم متر، پراب مولتی متر نوک تیز و خازن سنج نیازمند می باشیم که آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به گونه ای واضح و دقیق همراه با تصاویر شما را با ظاهر و کارکرد آنها آشنا می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویینحوه تعمیر ماشین لباسشویی شرکت های جنرال الکتریک، بوش، سامسونگ، ویرپول، بکو، ال جی، هات پوینت، فریجیدر و ایندزیت را در مدل های مختلف طی ویدیو های کامل و با کیفیت آموزش می دهد کهبا مشاهده آنها می توانید به تعمیر ماشین لباسشویی خود در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به تعمیرکار بپردازید. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با ارائه تصاویری از مراحل مختلف کار و همچنین معرفی اجزای ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک به طور جداگانه سعی کرده تا به خوبی این موضوع را برای علاقه مندان ورود به این حرفه بیان کند. 

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در حال حاضر شامل یک پارت می باشد که به زودی دیگر پارت های این مجموعه نیز جمع آوری و افزوده خواهد شد. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در بخش اول به آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی مدل جنرال الکتریک و همچنین نحوه تست و عیب یابی قطعات ماشین لباسشویی طی ویدیو های جامع پرداخته که در صورت مشاهده آنها با کلیه مراحل تعمیر قسمت های مختلف ماشین لباسشویی از ابتدا تا انتها آشنا می شوید. از آنجایی که ماشین لباسشویی وسیله ای برقی محسوب می گردد از این رو در هنگام کار و تعمیر آن باید موارد ایمنی را رعایت کنیم و همچنین از نحوه صحیح استفاده از دستگاه های مخصوص تعمیر ماشین لباسشویی و اتصال آنها به سایر قطعات معیوب مطلع باشیم که در بخش اول به ارائه طریقه کارکرد اهم متر، آزمایش دوام موتور ترموستات، تست هیتر، تست پمپ تخلیه و ... بطور کامل پرداخته است.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی , آموزش تعمیر ماشین لباسشویی , آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ال جی , آموزش تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بیلیارد
یک شنبه 23 دی 1397 ساعت 12:26 | بازدید : 77 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد یکی از قدیمی ترین ورزش' >ورزش های جهان است که صدها سال پیش در اروپا وجود داشته است. آموزش بیلیارد در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی می باشد و حتی فدراسیونی برای آموزش بیلیارد وجود دارد. آموزش بیلیارد یکی از جذاب ترینورزش' >ورزش های دنیاست که نیازمند مهارت ها و وسایل خاصی بوده و معمولا به صورت جمعی انجام می شود. آموزش بیلیارد که در انگلیسی به دو بخش اصلی pool و snooker تقسیم بندی می شود مورد پسند بسیاری از جوانان است اما امکانات محدود در شهرهای مختلف آموزش بیلیارد را دشوار نموده است. از بهترین راه های آموزش بیلیارد یادگیری از طریق فیلم های آموزشی است که در این مجموعه برای شما آماده شده است.

 

آموزش بیلیارد

 

 

 

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد در جهان به قدری مشهور است که هرساله چندین مسابقه ی جهانی در رشته های مختلف این ورزش' >ورزش برگزار می شود. همان طور که می دانید این بازیروی یک میز با سوراخ هایی در اطراف آن انجام می شود که توپ هایی روی آن قرار دارند و باید با زدن ضربه به داخل سوراخ ها هدایت شوند. اگر چه کلیت آموزش بیلیارد همین است اما تکنیک ها و شیوه های بی شماری وجود دارند که بدون آن ها آموزش بیلیارد غیرممکن می گردد. مثلا آموزش بیلیارد به چند دسته تقسیم می شود که در عین شبیه بودن، ریشه ها و قوانین مشخصی دارند. اسنوکر که شیوه ی کلاسیک آموزش بیلیارداست، میزی بزرگ تر از سایر رشته ها دارد و دارای شش پاکت در اطراف میز است که هدف از بازی وارد کردن توپ ها به این پاکت هاستو تکنیک اصلی اسنوکر آن پل زدن است. در مقابل، بازی شاخصی که آن را می شناسیم و در باشگاه ها انجام می شود، ایت بال نام دارد. بازی غالب مسابقات بین المللی از نوع ناین بال است اما شیوه های دیگری از قبیل تن بال و میز یک پاکته یا بدون پاکت نیز مرسومند. هر روش آموزش بیلیارد دارای تکنیک های منحصر به فردی است که در شیوه های دیگر ممکن است کاملا بدون کاربرد باشد، بنابراین آموزش بیلیارد آموزشی یکسان ندارد.

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد اگرچه دارای تفاوت هایی است، اما مساله ی مهم در تمام انواع آموزش بیلیارد فیزیک توپ ها، پیش بینی نیرو و جهت ضربه و حدس زدن محل قرارگیری بعدی توپ ها می باشد. بنابر این در کنار آموزش بیلیارد مربوط به رشته ی موردنظر، باید نگاهی به تئوری آموزش بیلیارد نیز داشت. بخش تئوری آموزش بیلیارد را می توان از طریق نرم افزارهای شبیه ساز و جزوه های آماده یا از راه تمرین مکرر آموخت.

 

آموزش بیلیارد

 

 

 

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد مربوط به ورزشی خاص است، بدین معنی که به تجهیزات و مهارت های خاص نیاز دارد و در هر جایی قابل بازی کردن نیست. نکته ی مثبت آموزش بیلیارد این است که به علت همگانی نبودن و برگزاری گروهی (حداقل دو نفر) تقریبا در هر شهری محل مناسب با میز و چوب استاندارد برای تمرین آموزش بیلیارد وجود دارد. تنها مساله ی موجود، کمبود استادان این رشته و وقت گیر بودن آموزش بیلیارد می باشد. راه حل این مشکل هم اکنون پیش روی شماست. در مجموعه ای که برای شما آماده کرده ایم، از مبتدی ترین مسایل مانند معرفی میز و انواع چوب و قوانین هر سبک تا تکنیک های پیشرفته ی ضربه ی پرشی و چرخشی به توپ صحبت شده است.



:: برچسب‌ها: آموزش بیلیارد , آموزش بیلیارد مبتدی , آموزش بیلیارد به زبان فارسی , آموزش اسنوکر ببیلیارد , آموزش بیلیارد حرفه ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش راه اندازی کافی شاپ
یک شنبه 23 دی 1397 ساعت 11:59 | بازدید : 60 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش راه اندازی کافی شاپ

آموزش راه اندازی کافی شاپ، هر آنچه که باید جهت داشتن یک منوی متفاوت برای کافی شاپ خود بدانید را به صورت کامل پوشش می دهد. در این مجموعه شما دستور العمل تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را یاد خواهید گرفت. از آنجایی که کافی شاپ های بسیاری در شهرهای مختلف ایران موجود است، پس یکی از مواردی که منجر به موفقیت شما نسبت به سایر رقیبانتان خواهد شد، داشتن یک منوی متفاوت و البته نوشیدنی هایی خوش طعم می باشد. از اینرو ما تصمیم گرفتیم تا برای این منظور مجموعه ای بسیار جذاب را تحت عنوان آموزش راه اندازی کافی شاپ گردآوری کرده و شما را در رسیدن به این موفقیت بزرگ یاری نماییم.

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ

 

 

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ – آموزش راه اندازی کافی شاپ

حال به توضیح درباره مباحث پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ می پردازیم. این مجموعه به آموزش امریکانو با طعم های مختلف می پردازد. حتی مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ درباره طرز تهیه امریکانو با یخ نیز توضیحات جامعی را ارائه می نماید. از دیگر نوشیدنی های گرم آموزش داده شده دراین مجموعه می توان به کاپوچینو اشاره نمود. باید افزود که این مجموعه به توضیح طرز تهیه کاپوچینو لاته نیز پرداخته است. 

آموزش راه اندازی کافی شاپ - آموزش راه اندازی کافی شاپ

مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ درباره دستور تهیه اسپرسویی متفاوت و خوش طعم، فیلم های آموزشی بسیاری را ارائه می نماید. در این مجموعه شما طرز تهیه بهترین اسپرسویی که تا به حال نوشیده اید را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهید دید. از اینرو مشاهده این بخش منجر به معروف شدن اسپرسوی کافی شاپ شما در بین تمامی کافی شاپ های سطح شهرتان خواهد شد.

آموزش راه اندازی کافی شاپ 

نحوه تهیه فرپه یکی دیگر از دستورالعمل های ارائه شده در مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ محسوب می گردد. فرپه شکلاتی، کاراملی و فرپه موکا و ... از نوشیدنی های آموزش داده در این بخش به شمار می روند. لازم به ذکر است که مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ به توضیح درباره طرز تهیه بیش از 30 نوع فراپوچینو نیز می پردازد. لاته و ماچیاتو از دیگر نوشیدنی های گرم ارائه شده در مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ به شمار می روند.

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ



:: برچسب‌ها: آموزش راه اندازی کافی شاپ , آموزش کافی شاپ داری , آموزش نوشیدنی های کافی شاپ , باریستا , لته ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر
یک شنبه 23 دی 1397 ساعت 11:34 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

در پایان سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر شعرهای آموزشی در زمینه های متفاوت، دربردارنده بخشی تحت عنوان آموزش لغات می باشد که به طور ویژه مجموعه ای از بی نظیرترین لغات زبان انگلیسی در زمینه های مختلف را آموزش خواهد داد. سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از سطح پیشرفته تری نسبت به دیگر سطح ها برخوردار بوده و به خاطر سپردن لغات را برای افراد میسر می کند به طوری که مجموعه ای از لغات مربوط به انواع غذاها، ابزارآلات متفاوت، میوه ها و ده ها مورد دیگر را همراه با تصاویر در اختیار علاقمندان قرار می دهد همچنین در پایان هر ویدئو آزمونی برای سنجش میزان یادگیری زبان آموزان قرار دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر , آموزش زبان انگلیسی به کودکان , اعداد انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی برای کودکان , آموزش زبان به کودکان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت ربات تلگرام
شنبه 22 دی 1397 ساعت 11:35 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.

 

آموزش ساخت ربات تلگرام

 

 

 

 

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند کاری بسیار سخت و تخصصی است، می تواند ساده و کاربردی باشد. برای آموزش ساخت ربات تلگرام مهارت زیادی نیاز نیست و آشنایی ساده با اینترنت و شبکه های اجتماعی کافی است. البته باید در خاطر داشت که آموزش ساخت ربات تلگرام مثل تمام آموزش های دیگر، می تواند به صورت حرفه ای دنبال شود و تخصصی گردد. مثلا برای آموزش ساخت ربات تلگرام که جنبه ی سرگرمی' >سرگرمی و کاربردی ساده داشته باشد (مثلا رباتی که در پاسخ به عباراتی خاص، پیامی را ارسال کند، به صورت گروهی به کاربران اطلاع رسانی کند یا آمارگیری نماید) نیازی به تخصص خاص نیست و تمام کارهای موردنیاز را می توان در داخل نرم افزار تلگرام در گوشی انجام داد. آموزش ساخت ربات تلگرام در این سطح در زمان کوتاهی انجام می‌ گیرد، اما برخی افراد به دنبال آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت تخصصی هستند. آموزش ساخت ربات تلگرام در سطوح حرفه ای نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی می باشد که اغلب آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان های سی، پی اچ پی، پایتون انجام می شوند.

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

اگر تخصص کافی برای آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت حرفه ای ندارید، امکان دیگری که اخیرا فراهم گردیده، ساخت ربات های بسیار تخصصی با گزینه های آماده و پشتیبانی است که با هزینه یا رایگان عرضه می گردند. مشکل اصلی این است که ربات ساز های رایگان بعضا دارای تبلیغات فراوان و آزاردهنده هستند اما نگران نباشید چون راه حل ساده تری نیز وجود دارد. کافی است ابتدا با تهیه ی مجموعه‌ ای که برای شما تدارک دیده ایم، با اصول آموزش ساخت ربات تلگرام و نحوه ی راه اندازی آن آشنا شوید، سپس می توانید با مراجعه به چندین سایت معتبر، دستورات موردنیاز خود را به زبان برنامه نویسی تبدیل کنید و داخل ربات بگنجانید. مطمئن باشید که پس از دیدن آموزش ساخت ربات تلگرام خواهید فهمید که این کار نه تنها ساده است، بلکه می توانید با ساخت ربات های مختلف نیازهای روزمره ی خود را مثل اطلاع رسانی گروهی، دریافت پیام های تعاملی غیر مستقیم، تبلیغات کسب و کار و مدیریت گروه های خود را پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت ربات تلگرام , آموزش ساخت ربات تلگرام با پایتون , آموزش ساخت ربات تلگرام حرفه ای , آموزش ساخت ربات تلگرام با php ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش قدم به قدم هیپ هاپ
شنبه 22 دی 1397 ساعت 10:23 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ انواع سبک های هیپ هاپ و سبک های مشابه را نیز به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. این مجموعه اموزشی که توسط یکی از برترین مربیان هیپ هاپ تهیه شده است، یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشی به منظور فراگیری هرچه بهتر هیپ هاپ می باشد. آموزش قدم به قدم هیپ هاپ با آموزش هیپ هاپ برای افراد مبتدی آموزش را آغاز کرده و مربی مجموعه به صورت آرام و قدم به قدم مراحل انجام کار را آموزش می دهد به گونه ای که در حین تماشای مجموعه به دلیل پایین بودن سرعت آموزش قادر به انجام حرکات همراه با مربی خواهید بود.

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

 

 

 

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش چاچا، سالسا و Breakdance از دیگر موارد آموزشی بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می باشد. در ادامه مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ سطح آموزش را بالاتر برده و حرکات با سرعت بیشتری نسبت به سطح مبتدی آموزش داده می شود به طوری که بخش دوم این مجموعه بی نظیر، به آموزش حرکات هیپ هاپ در موزیک ویدئو خوانندگان معروف پرداخته است.

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

 

 

 

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ در واقع تکمیل کننده آموزش های بخش دوم می باشد. مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ آقای Mirhan می باشد که اهل کشور ارمنستان است و یکی از بازیگران کاربلد بوده و در مجموعه هایی نظیر 17 again نیز ایفای نقش کرده است. وی که به عنوان یکی از برترین مربیان هیپ هاپ در دنیا شناخته می شود در برخی از ویدئوها به تنهایی و در بسیاری با همکاری تیمش متشکل از دو خانم و آقا به آموزش اصولی حرکات هیپ هاپ پرداخته است.



:: برچسب‌ها: آموزش قدم به قدم هیپ هاپ , آموزش هیپ هاپ , اموزش هیپ هاپ دنس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شعبده بازی
شنبه 22 دی 1397 ساعت 10:4 | بازدید : 96 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شعبده بازی 

آموزش شعبده بازی از سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توان در اوقات فراغت در کنار آشنایان تجربه کرد. یک آموزش شعبده بازی نیازمند داشتن استادی مجرب در کنار تمرین و تکرار فراوان است. در واقع در آموزش شعبده بازی هیچ اتفاق ماوراء طبیعه ای رخ نمی دهد و در عین دشوار به نظر رسیدن در نگاه اول، پس از آشکار شدن آموزش شعبدهبازی، خواهید دید که آموزش شعبده بازی محدود به خطای دید و ابزارهای مخصوص آموزش شعبده بازی است. میزبان مجموعه ی آموزش شعبده بازی Evan Era می باشد که در شروع فیلم، تردستی هایی که قصد ارائه دارد را انجام می دهد و سپس آموزش شعبده بازی را با جزئیات شرح می دهد.

 

آموزش شعبده <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64775&key=منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a>

 

 

 

 

آموزش شعبده بازی - آموزش شعبده بازی

آموزش شعبده بازی یا همان تردستی یا چشم بندی کاری در ظاهر غیر عادی و ناممکن است که با تاثیر بر روان یا حواس انسانی باعث خطا در دریافت اطلاعات و غافلگیری می شود. از مهم ترین نمونه های شعبده بازی که هم چنان در دنیا رواج دارد می توان حدس زدن و تردستی با کارت ها را نام برد که کماکان در دنیا طرفداران بسیار دارد. آموزش شعبده بازی از زمان های دور مورد توجه خاص و عام بوده است، طوری که هنرمندان آموزش شعبده بازی را گاهی دارای قدرت فراانسانی و جادوگر می دانستند.

آموزش شعبده بازی - آموزش شعبده بازی

چون تمرین های مختلف شعبده بازی اغلب نیاز به حرکت هایی حساب شده و دقیق دارند، شعبده بازی می تواند باعث بهبود قدرت فکری و خلاقیت گردد و در نتیجه واکنش های بین سیستم عصبی و حرکتی را سریع تر کند. به علاوه ی چیزهایی که گفته شد، آموزش شعبده بازی سرگرمی' >سرگرمی سودمند و سالمی برای تمام مردم به شمار می آید و اگر حرفه ای ادامه داده شود، هنرجو می تواند شعبده بازی را به عنوان کار و منبع درآمدش انتخاب نماید. در سطح های پیشرفته شعبده بازی می تواند موجب مشهور شدن شعبده باز شود که تقریبا آرزوی هر کسی است. حضور شعبده بازان بسیار در مراسم شادی مانند جشن ها بیانگر این است که آموزش شعبده بازی نه تنها شغل پرسودی است بلکه باعث شادی همگانی نیز می گردد.

 

آموزش شعبده <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64775&key=منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a>

 

آموزش شعبده بازی - آموزش شعبده بازی

آموزش شعبده بازی احتمالا در اولین نظر هنری گران قیمت و عجیب باشد اما مطمئن باشید که پس از دیدن ویدئوهای آموزش شعبده بازی نظرتان عوض خواهد شد زیرا می بینید که اغلب ترفندهای آموزش شعبده بازی بدون وسایل انجام می شود. البته برخی مهارت های شعبده بازی نیاز به وسایلی دارند که اکثرا از وسایل کاربردی اطراف ما و در خانه هستند، مانند توپ، خاک، کاغذ، رنگ. بدیهی است که در سطوح بالای آموزش شعبده بازی نیاز به وسایل خاص مانند کارت های شخصی سازی شده، دست مصنوعی و برخی ترکیبات مخصوص دیده می شود اما در بیشتر مواقع تنها چیزی که مورد نیاز است، دقت، مهارت و سرعت شعبده باز است.



:: برچسب‌ها: آموزش حرفه ای شعبده بازی , آموزش شعبده بازی , آموزش تردستی , آموزش شعبده بازی با پاسور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تردستی
پنج شنبه 20 دی 1397 ساعت 18:39 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تردستی 

آموزش تردستی یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توان از آن برای سرگرم کردن خود و دوستان استفاده کرد. البته باید برای یک آموزش تردستی خوب علاوه بر داشتن یک استاد خوب، تمرین و پشتکار را نیز مدنظر قرار داد. آموزش تردستی شاید دشوار به نظر برسد اما پس از توضیحات کسی که آموزش تردستی را به شما می گوید، خواهید دید که آموزش تردستی تنها محدود به خطاها و حقه های بصری و ابزارهای خاص شعبده بازیاست. این مجموعه ی آموزش تردستی را Evan Era میزبانی کرده است و پس از اجرای تردستی در ابتدای هر فیلم، آموزش تردستی های مختلفی را به صورت تصویری و با توضیحات کامل ارائه می کند.

 

آموزش تردستی

 

 

 

 

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی یا همان شعبده بازی یا چشم بندی یک فن و هنر است که در آن با اثر گذاشتن بر ذهن یا حواس انسان ها، کارهایی که به نظر غیرممکن هستند اجرا می شوند. از مهم ترین نمونه های شعبده بازی که در جهان رایج بوده است می توان به دونیم کردن انسانی که در یک جعبه خوابیده است اشاره کرد که هنوز هم در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و شعبده بازان بسیاری آن را اجرا می کنند. آموزش تردستی از گذشته مورد توجه افراد علاقه مند به این رشته بوده است، مخصوصا نوجوانان بیش از سایرین آموزش تردستی را دوست دارند.

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی موجب افزایش قدرت تفکر و خلاقیت به علاوه ی افزایش سرعت هماهنگی دست و اعضا با مغز و اعصاب می شود زیرا بسیاری از تمرینات مربوط به آموزش تردستی نیاز به حرکات سریع و دقیق دست و بدن دارند. آموزش تردستی علاوه بر موارد فوق می تواند سرگرمی' >سرگرمی مفید و سالمی برای تمام اقشار جامعه باشد و در صورتی که به صورت حرفه ای دنبال شود، شخص قادر خواهد بود که آموزش تردستی را به عنوان یک شغل در زندگی داشته باشد. آموزش تردستی در سطوح بالا می تواند علاوه بر تضمین آینده ی شخص، شهرت زیادی برای فرد به ارمغان می آورد که خواسته ی بسیاری از جوانان است. شعبده بازان زیادی در مراسم مختلف مانند جشن های تولد و عروسی دعوت می شوند و از این راه هم زندگی خود را تامین می کنند و هم موجب شادی مردم می شوند.

آموزش تردستی 

آموزش تردستی شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که نیازمند ابزارهای گران قیمت و عجیبی است اما با دیدن ویدئوهای آموزش تردستی خواهید دید که اکثر موارد آموزش تردستی حتی نیاز به وسیله ی خاصی ندارد و صرفا مهارت شعبده باز است. ویدئوهای آموزش تردستی که نیاز به ابزار دارند، اغلب از وسایل روزمره مانند کارت، سکه، کش، سیم و آب برای ایجاد صحنه های سرگرم کننده استفاده می کنند. البته گفتنی است که در سطح حرفه ای گاهی نیاز به تهیه ی ابزارهایی از قبیل شست و انگشت مصنوعی، مواد شیمیایی خاص و کارت های شخصی شده می‌باشد.



:: برچسب‌ها: شعبده بازی , آموزش تردستی , آموزش تردستی با پاسور , آموزش شعبده بازی , تردستی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کراتینه کردن مو
پنج شنبه 20 دی 1397 ساعت 18:10 | بازدید : 68 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کراتینه کردن مو

آموزش کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی بوده که توسط وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. از آنجایی که امروزه، عدم وقت کافی برای صاف کردن موها یکی از دغدغه های بانوان' >بانوانمحسوب می گردد، ما برآن شدیم تا مجموعه پرطرفدار آموزش کراتینه کردن مو را به منظور حل این مشکل و ارائه راهکارهایی برای آن، گردآوری نماییم. لازم به ذکر است که کراتین، علاوه بر صاف کردن موها موجب تقویت آنان نیز می گردد. از اینرو با انجام اینکار از موهایی صاف و درخشان برخوردار خواهید بود.

 

آموزش کراتینه کردن مو

 

 

 

 

آموزش کراتینه کردن مو

در مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، به شما نحوه صحیح انجام کراتین جهت احیا و صاف کردن مو به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود. هم چنین این مجموعه با ذکر نکاتی درباره کراتین و مراقبت های بعد از آن، در انجام صحیح این عمل و داشتن موهایی زیبا و سالم به شما کمک فراوانی می نماید. 

آموزش کراتینه کردن مو - آموزش کراتینه کردن مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، چگونگی ترمیم موهای آسیب دیده می باشد. در این بخش شما با چندین راهکار برای ترمیم موهای رنگ شده و یا دکلره آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که شما به واسطه این بخش از مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، نحوه ساختن چندین ماسک خانگی برای ترمیم موها و محافظت از آنان را به صورت گام به گام فرا خواهید گرفت. 

آموزش کراتینه کردن مو - آموزش کراتینه کردن مو

مراقبت از موها و نحوه صاف کردن آن ها با مواد طبیعی و به صورت خانگی از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کراتینه کردن مو به شمار می رود. در این بخش، شما نحوه ایجاد چند نوع ماسک و کرم موی طبیعی و خانگی به منظور مراقبت از موها و نیز صاف کردن آنان را یاد خواهید گرفت. باید افزود که مجموعه آموزش کراتینه کردن مودر قالب این بخش، به شما چندین ترفند برای مراقبت از موهایتان و داشتن موهایی براق و زیبا را آموزش می دهد.

 

آموزش کراتینه کردن مو

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: کراتینه , کراتینه مو , کراتینه کردن مو , ریباندینگ , آموزش کراتینه کردن مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تئوری موسیقی
پنج شنبه 20 دی 1397 ساعت 16:6 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تئوری موسیقی

 آموزش تئوری موسیقی به آموزش مطالب آموزشی همراه با تکرار و تمرین و اجرای عملی به صورت گام به گام می پردازد. اگر علاقه‌مند به دانش موسیقی مانند یادگیری الفبای موسیقی، نت‌خوانی، آشنایی با میزان‌ها و ضرب و ملودی هستید، ویدئوهای آموزش تئوری موسیقی برای شما بسیار مفید خواهد بود. آموزش تئوری موسیقی که پیش روی شماست شامل 50 فایل ویدئویی می‌باشد که توسط یکی از استادان با سابقه‌ی آموزش تئوری موسیقی به نام Andrew Furmanczyk که نوازنده نیز هست برای شما آماده شده است.

 

آموزش تئوری موسیقی

 

 

 

 

آموزش تئوری موسیقی - آموزش تئوری موسیقی

آموزش تئوری موسیقی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که علاقه مندان به موسیقی و مخصوصا نوازندگان تمام سازها با آن مواجه می‌شوند. پیچیدگی‌های زیاد و تئوری بودن تمامی مباحث مربوط به آموزش تئوری موسیقی باعث شده است که بسیاری از نوازندگان از یادگیری این مبحث مهم غافل باشند. اما باید بدانیم که آموزش تئوری موسیقی پایه و اساس نوازندگی و آهنگ‌سازی است و بدون یادگیری آن، یادگیری موسیقی عملا غیرممکن است. بهترین راه برای آموزش تئوری موسیقی برای کسانی که شرکت کردن در کلاس برایشان مقدور نیست یا با یادگیری خودآموز از روی متن راحت نیستند، استفاده از فیلم‌های آموزشی می‌باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش تئوری موسیقی , تئوری موسیقی به زبان ساده , تئوری موسیقی ایرانی , آموزش تئوری موسیقی pdf ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت انواع عروسک دختربصورت کامل
پنج شنبه 20 دی 1397 ساعت 13:25 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش بیش از ده ها مدل عروسک دختر خدمت علاقمندان بههنر پرکاربرد و در عین حال پردرآمد عروسک بافی ارائه می گردد. آموزش بافت انواع عروسک دختر در دو پارت گردآوری شده که پارت اول بافت هفت مدل عروسک دختر را آموزش داده است.

 

 1آموزش بافت انواع عروسک دختر



:: برچسب‌ها: آموزش بافت انواع عروسک دختر, آموزش بافت عروسک دخترانه با قلاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته زبان آلمانی
پنج شنبه 20 دی 1397 ساعت 13:0 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته زبان آلمانی به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش زبان آلمانی برای سطوح پیشرفته تر گردآوری شده است. مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی دربردارنده بیش از 190 درس به منظور آموزش پیشرفته زبان آلمانی برای سطوح B_1، B_2 و C_1 می باشد. این در حالی است که بخش اول مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی با بیش از 130 درس تمامی سرفصل های آموزشی سطح B_1 را پوشش داده و داوطلب را برای شرکت در آزمون B_1 به آمادگی کامل می رساند.

 

آموزش پیشرفته زبان آلمانی  Azure1



:: برچسب‌ها: آموزشی, زبان خارجه, آموزش پیشرفته زبان آلمانی, آموزش زبان آلمانی از پایه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان در خانه
چهار شنبه 19 دی 1397 ساعت 12:34 | بازدید : 60 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان پارت دوم پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان بوده که امروز وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران و علاقه مندان به این مجموعه ها، قرار داده است. این مجموعه یکی از مجموعه های کامل در زمینه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان شما می باشد. مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان با برخورداری از ترانه های فارسی و انگلیسی به همراه آموزش به جذابیت هر چه بیشتر این مجموعه افزوده است. از موارد آموزش داده شده در این مجموعه می توان به آموزش اشکال هندسی مختلف، وعده های غذایی و رنگ های مختلف که با جذابیت خاصی تهیه شده اند، اشاره نمود.

 

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> 1

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

در مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان همانند پارت قبل، الفبای فارسی و رنگ های مختلف به چندین روش متفاوت و جذاب به همراه موسیقی های شاد و سرگرم کننده، آموزش داده شده است. باید افزود که مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان به دلیل برخورداری از داستان های زیبا و نوستالژیک فارسی برای تمامی سنین مناسب می باشد. از جمله این داستان ها می توان به کوزه سحرآمیز، زیبای خفته، جک و لوبیای سحرآمیز، سیندرلا، ملکه برفی و علاءالدین و چراغ جادو و ... اشاره کرد. لازم به ذکر بوده که این داستان ها به زبان انگلیسی به همراه زیرنویس انگلیسی جهت یادگیری و فهم بیشتر کودکان در مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان گنجانده شده است.

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان - آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

این مجموعه با برخورداری از آموزش رنگ ها و اشکال به زبان انگلیسی مکملی برای مجموعه آموزش حروف و کلمات به کودکان محسوب می شود. هم چنین در مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان، الفبای انگلیسی با شیوه ای جذاب و نوین که برای کودکان خسته کننده نباشد، آموزش داده شده است. یکی از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان، برخورداری از 4 داستان به چندین زبان متفاوت از جمله زبان عربی، فرانسوی، آلمانی، روسی و اسپانیایی و ... می باشد.

 

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> 1

 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان فارسي و انگليسي براي کودکان , آموزش الفباي فارسي , آموزش حروف و کلمات به کودکان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کامل آرایش صورت
چهار شنبه 19 دی 1397 ساعت 12:2 | بازدید : 88 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کامل آرایش صورت

آموزش کامل آرایش صورت به عنوان پارت دوم مجموعه محبوب آموزش خود آرایی در وب سایت 118فایل انتشار یافته است. این پکیج آموزشی با ارائه مباحث تکمیل کننده پارت اول می تواند در یادگیری کامل آرایش صحیح صورت به شما کمک فراوانی نماید. در این مجموعه نیز همانند پارت اول آن، یک بخش به آموزش کامل نحوه صحیح خود آرایی اختصاص داده شده است. هم چنین شما توسط مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، مدل های متنوع بسیاری را برای آرایش چشم یاد خواهید گرفت. باید افزود که در این مجموعه نیز آرایش های ساده بسیاری برای علاقه مندان به طبیعی بودن آرایش صورت، ارائه گردیده است.

 

آموزش کامل آرایش صورت1

 

 

آموزش کامل آرایش صورت

از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کامل آرایش صورت می توان به توضیح نحوه آرایش صورت مردان به عنوان داماد اشاره نمود. یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه که آن را از پارت اول خود متمایز کرده، آموزش مدل های آرایش صورت افراد مشهور در موقعیت های خاص می باشد. به عنوان مثال شما با مشاهده این بخش از مجموعه آموزش کامل آرایش صورت قادر به یادگیری آرایش صورت خوانندگان مشهور بسیاری در یکی از معروف ترین کلیپ هایشان خواهید بود. هم چنین نحوه آرایش صورت بازیگران و خوانندگان معروف در مراسم خاصی مانند Grammy، Red Carpet و ... را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.

آموزش کامل آرایش صورت - آموزش کامل آرایش صورت

در ادامه مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، شما با چگونگی کانسیلر، کانتور و هایلایت صورت به صورت کامل تری نسبت به پارت اول این مجموعه آشنا خواهید شد. لازم به ذکر بوده که در این مجموعه همانند پارت اول آن، نحوه فونداسیون صحیح صورت نیز به صورت کامل آموزش داده شده است.

 

آموزش کامل آرایش صورت1

 

 

آموزش کامل آرایش صورت - آموزش کامل آرایش صورت

یکی دیگر از مباحث پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، توضیح طریقه لایه برداری صورت و از بین بردن جوش ها می باشد. در این بخش با ارائه آموزش هایی در زمینه استفاده از ماسک های مخصوص جهت لایه برداری و انجام یک سری مراقبت ها و بیان نکاتی برای از بین بردن جوش های صورت به شما در داشتن صورتی صاف و بدون لک و جوش کمک فراوانی می نماید. هم چنین در این مجموعه نکات فراوانی برای مراقبت از پوست صورتتان، حفظ شادابی و جوان ماندن بیان گردیده است. 

آموزش کامل آرایش صورت

مجموعه آموزش کامل آرایش صورت درباره چگونگی استفاده صحیح از لوازم آرایشی نکات بسیاری را بیان می نماید. لازم به ذکر است که در این پکیج آموزشی، نکات و ترفندهای مربوط به خود آرایی نیز توضیح داده می شود. یکی دیگر از موارد توضیح داده شده در پکیج آموزش کامل آرایش صورت، طریقه پاک کردن صحیح آرایش می باشد که می تواند در حفظ شادابی پوست صورتتان کمک بسیاری نماید. 



:: برچسب‌ها: میکاپ , آرایش , گریم , فیلم آموزش آرایش کامل صورت , آموزش تصویری آرایش کامل صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش خودآرایی
چهار شنبه 19 دی 1397 ساعت 11:43 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش خودآرایی

آموزش خودآرایی، مجموعه ای جامع در زمینه خودآرایی بوده که به توضیح نحوه صحیح آرایش صورت و ذکر جزئیات و نکات مربوط به آن می پردازد. باید بدانید که آرایش کردن کار سختی نیست اما آنچه که اهمیت دارد نحوه صحیح آرایش صورت می باشد. از اینرو وب سایت 118فایل با گردآوری مجموعه آموزش خودآرایی به شما در انجام صحیح آرایش صورت کمک فراوانی می نماید.

 

آموزش خودآرایی1

 

 

آموزش خودآرایی 

یکی از اعضای مهم صورت، چشم ها بوده که آرایش صحیح و زیبا برای هر مدل چشم می تواند به جذابیت آن بیفزاید. باید افزود که مجموعه آموزش خودآرایی برای این منظور به شما نحوه صحیح آرایش چشم ها را در قالب بیش از 50 فیلم آموزشی توضیح داده است. لازم به ذکر بوده که این مجموعه آموزشی جذاب با ارائه بیش از 150 ویدئوی آموزشی به نحوه صحیح آرایش کامل صورت می پردازد. از آنجایی که بسیاری از بانوان' >بانوان به آرایش های ساده و طبیعی علاقه بسیاری نشان می دهند، ما تصمیم گرفتیم تا در مجموعه آموزش خودآرایی، ویدئوهای مربوط به آموزش آرایش ساده و طبیعی را نیز بگنجانیم. 

آموزش خودآرایی - آموزش خودآرایی

یکی از دغدغه های بانوان' >بانوان، نحوه آرایش صورت برای مناسبت های مختلف می باشد. از اینرو در مجموعه آموزش خودآرایی نحوه آرایش صورت برای مناسبت های مختلف از جمله ولنتاین، سال تحویل، فستیوال ها و عروسی و ... توضیح داده شده است. هم چنین در این مجموعه آرایش هایی متناسب با فصول مختلف آموزش داده می شود. 

آموزش خودآرایی - آموزش خودآرایی

از دیگر موارد پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش خودآرایی می توان به آموزش نحوه صحیح هایلایت کردن صورت برای زیباسازی و جذابیت هرچه بیشتر آرایشتان اشاره نمود. لازم به ذکر است که برای گریم صحیح صورت، هایلایت و کانتور کردن جزء جدیدترین متدها جهت اصلاح نقص های صورت و برجسته کردن گونه ها محسوب می شوند. از اینرو مجموعه آموزش خودآرایی چندین ویدئوی آموزشی را به توضیح نحوه صحیح هایلایت و کانتورکردن صورت اختصاص داده است.

آموزش خودآرایی 

یکی دیگر از موارد توضیح داده شده در مجموعه آموزش خودآرایی، چگونگی فونداسیون یا زیرسازی صحیح صورت برای خودآرایی می باشد. باید افزود که این مبحث یکی از مهم ترین موارد برای زیبا جلوه دادن آرایش و اعضای صورت به شمار می رود. لازم به ذکر است که دوره آموزش خودآرایی درباره نحوه آرایش لب ها و گونه ها توضیحات جامعی را نیز ارائه می دهد. هم چنین راجع به چگونگی زیبا جلوه دادن ابروان و پرتر نشان دادن آنان نکاتی را بیان می نماید. باید افزود که در این مجموعه برای افراد مبتدی نیز آموزش هایی ارائه شده است.



:: برچسب‌ها: خودآرايي , آموزش خودآرايي دانلود رايگان , آموزش خودآرایی , آموزش خودآرایی چشم , آموزش خودآرایی در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شینیون مو
سه شنبه 18 دی 1397 ساعت 12:37 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شینیون مو

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینه آموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.

 

آموزش شینیون مو1

 

 

آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.

 

آموزش شینیون مو1

 

 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

در ادامه مجموعه آموزش شینیون مو شما با مدل های مختلف بافت مو همانطور که پیش از این ذکر شد، آشنا خواهید شد. این مدل های بافت مو حتی در قالب شینیون های باز و بسته نیز آموزش داده شده است. مدل های بافت موی ارائه شده در مجموعهآموزش شینیون مو، انواع بافت مو از جمله تیغ ماهی، آبشاری یک طرفه، بافت درشت ترکیب شده با بافت ریز، گیس بافت از کنار سر، بافت مو ترکیب با موی دم اسبی، بافت هلندی یک طرفه و بسیاری از مدل های دیگر بوده که به صورت گام به گام توضیح داده می شوند.



:: برچسب‌ها: شینیون , آرایش , شینیون مو , آموزش شینیون مو , آموزش شينيون موي خيلي کوتاه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت شخصیت های کارتونی
سه شنبه 18 دی 1397 ساعت 12:17 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت شخصیت های کارتونی 

آموزش بافت شخصیت های کارتونی که دربردارنده بیش از ده مدل شخصیت می باشد، نحوه بافت عروسک هایی نظیر مینیون ها، خرگوش بانی، اسمورف ها و ... را به طور کامل آموزش داده است. این مجموعه آموزشی که شامل 5 بخش می باشد به صورت مرحله به مرحله اصول بافت بسیاری از عروسک ها را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد به طوری که بخش اول مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونینحوه بافت انواع عروسک کریسمس به شکل کودک، مادر و پدر را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

 

آموزش بافت شخصیت های کارتونی

 

 

 

 

آموزش بافت شخصیت های کارتونی  - آموزش بافت شخصیت های کارتونی 

در ادامه اسب تک شاخ (Unicorn)، عروسک اسمورف و عروسک توئیتی از دیگر موارد مطرح شده در بخش اول مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی می باشد. با تماشای بخش دوم مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی با چگونگی بافت انواع خرگوش بانی، بافت بالش به شکل گوسفند و عروسک دختر آشنا خواهید شد.

آموزش بافت شخصیت های کارتونی  - آموزش بافت شخصیت های کارتونی 

در ادامه عروسک بابانوئل، نحوه بافت کلاه به شکل میکی موس و بافت گوسفند (sheep) را فرا خواهید گرفت. از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی می توان به نحوه بافت خرس، بافت کیف به شکل عروسک Oggay (گربه) و عروسک های مینیون اشاره کرد.

 

آموزش بافت شخصیت های کارتونی



:: برچسب‌ها: آموزش بافتنی , آموزش بافت شخصیت های کارتونی , آموزش عروسک بافی , آموزش عروسک بافي قدم به قدم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات رزینی
سه شنبه 18 دی 1397 ساعت 11:44 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی درساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود. همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glassاز دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت میز با رزین , آموزش ساخت میز رزینی , آموزش ساخت میز با رزین اپوکسی , میز تلویزیون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اکستنشن مو
دو شنبه 17 دی 1397 ساعت 12:39 | بازدید : 50 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی محسوب می گردد. همانطور که می دانید اکستنشن مو به روش های حجم دادن و افزایش قد مو اطلاق می شود. در این مجموعه شما با انواع روش های اکستنشن مو و نحوه انجام آن آشنایی پیدا خواهید کرد. یکی از روش های اکستنشن مو، روش مو دوختی نام دارد که در این روش اکستنشن ها با وسایلی مخصوص بر روی موها دوخته می شوند. از اینرو مجموعه آموزش اکستنشن مو به صورت مرحله به مرحله به توضیح این روش و نیز بیان نکاتی در خصوص روش مو دوختی پرداخته است.

 

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

مجموعه آموزش اکستنشن مو، نوع دیگری از اکستنشن که دارای محبوبیت بالایی بوده به نام اکستنشن موی متصل به هم را نیز توضیح می دهد. هم چنین در این مجموعه، روش اکستنشن مو کلیپسی به همراه نکاتی درباره این روش توضیح داده می شود. این روش در واقع نسبت به سایر روش ها راحت تر بر روی مو قرار گرفته و حتی برای انجام آن نیازی به تخصص خاص و یا مراجعه به سالن های زیبایی نخواهد بود. این روش موقت بوده و می تواند به صورت روزانه استفاده گردد. 

آموزش اکستنشن مو - آموزش اکستنشن مو

از دیگر روش های توضیح داده شده در مجموعه آموزش اکستنشن مو می توان به روش بافت خطی اشاره نمود. در این روش ابتدا باید موهای افراد به حالت افقی از یک طرف سر به طرف دیگر آن بافته شده و سپس عملیات اکستنشن مو بر روی این بافت ها صورت گیرد. باید افزود که نکات مربوط به هر روش نیز در قالب یک مبحث جدا با عنوان "نکات مربوط به اکستنشن"، توضیح داده شده است. اکستنشن چسبی نیز از دیگر روش های پوشش داده شده در مجموعه آموزش اکستنشن مو به شمار می رود. در این روش همانطور که از نامش پیداست، اکستنشن بر روی موهای افراد چسبانده می شود.

 

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو آموزش اکستنشن مو

تمامی روش هایی که در بالا ذکر شد، روش های اکستنشن سرد به شمار می روند. در این روش ها از هیچ گونه دستگاهی برای انجام عملیات اکستنشن استفاده نمی گردد. یک روش دیگر که با استفاده از دستگاه های مخصوص عملیات اکستنشن مو انجام می شود، روش اکستنشن گرم نام دارد. از جمله این روش ها می توان به اکستنشن مو به روش میکرو و نانو اشاره نمود. روش میکرو جدیدترین مدل اکستنشن مو محسوب می گردد. در این روش دانه های ریزی که میکرو نام دارند به همراه دسته ای از موهای اکستنشن توسط دستگاهی مخصوص بر روی موها کار می شوند.

آموزش اکستنشن مو

یکی دیگر از روش های اکستنشن گرم که در مجموعه آموزش اکستنشن مو به آن پرداخته شده، اکستنشن مو با کراتین می باشد. در این روش با زدن مقداری چسب کراتین بر روی دستگاهی مخصوص شبیه به اتوی مو، موهای اکستنشن بر روی لایه ای نازک از موهای طبیعی افراد توسط این دستگاه چسبانده می شود. این روش جزو ماندگارترین روش های اکستنشن مو به حساب می آید. لازم به ذکر بوده که مجموعه آموزش اکستنشن مو برای مبتدیان نیز به صورت جداگانه نکات و آموزش هایی را ارئه نموده است. 



:: برچسب‌ها: آموزش اکستنشن مو با گیره , آموزش اکستنشن مو با چسب , آموزش اکستنشن مو , آموزش اکستنشن مو با کراتین , آموزش اکستنشن مو در خانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شعبده بازی با پاسور
دو شنبه 17 دی 1397 ساعت 12:15 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شعبده بازی با پاسور عنوان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های موجود در وب سایت 118فایل می باشد که اصول شعبده بازی با پاسور را در اختیار علاقمندان قرار داده است. این مجموعه آموزشی شامل سه بخش می باشد که بخش اول مربوط به آموزش های مقدماتی است و با آموزش آسانترین حقه های شعبده بازی برای افراد مبتدی آغاز شده و در ادامه نحوه جا به جایی کارت به شکل مناسب، حقه های شعبده بازی در میان دوستان و افراد خانواده و پیش بینی حقه کارت را آموزش داده است.

 

آموزش شعبده <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64775&key=منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a> با پاسور 1

آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

آسانترین حقه های تعویض و تغییر کارت، حقه های شعبده بازی تاثیرگذار و چگونگی برنده شدن از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور می باشد. در ادامه مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور پس از آموزش کامل اصول اولیه مربوط به شعبده بازی با پاسور در بخش دوم آموزش های سطح متوسط را ارائه داده است. این در حالی است که سطح متوسط آموزش شعبده بازی با پاسور اصول و حقه های David Blaine را آموزش داده است.

آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

David Blaine یکی از شعبده بازان معروفی است که طرفداران بسیاری داشته و افراد مبتدی به دنبال یادگیری حقه های او می باشند. وی یکی از شعبده بازان آمریکایی و اهل بروکلین در نیویورک می باشد که اعمال شگفت انگیز بسیاری نظیر زنده به گور شدن، غرق شدن در آب و گردش نما را در کارنامه خود دارد. نام David Blaine در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است. در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور حقه های مربوط به انحراف و چرخش کارت آس، حقه های مربوط به کارت سرباز و حقه های غیر ممکن در شعبده بازی پرداخته است.

 

آموزش شعبده <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64775&key=منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a> با پاسور 1

 

 

 

 

آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

اگر علاقمند به فراگیری حرفه ای سرگرم کننده و در عین حال جذاب می باشید مجموعهآموزش شعبده بازی با پاسور اصول و تکنیک های مربوط به شعبده بازی با کارت را به طور کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل مجموعه آموزش شعبده بازیبا پاسور می توانید در میان دوستان و خانواده تردستی و شعبده بازی انجام داده و موجبات سرگرمی' >سرگرمی و شادی افراد را فراهم آورید.



:: برچسب‌ها: آموزش شعبده بازی با پاسور , آموزش تصویری شعبده بازی با پاسور , آموزش حرفه ای شعبده بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی
یک شنبه 16 دی 1397 ساعت 16:28 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه به شما در برگزاری مراسمی خاص کمک فراوانی می نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب می باشد. از اینرو مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی که توسط وب سایت 118فایل منتشر شده، به شما در خاطره انگیز کردن هر چه بیشتر مراسمتان کمک می کند.

 

 

 

 

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی 

در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، نحوه تهیه گیفت هایی خلاقانه برای مهمانانتان آموزش داده شده است. هم چنین در این مجموعه چندین ایده جذاب برای گیفت های عروسی ارائه گردیده که می تواند منجر به غافلگیر شدن مهمانانتان گردد. از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، آموزش نحوه تزئین دسته گل عروس می باشد که این مجموعه با ارائه بیش از 20 راهکار زیبا و البته کم هزینه، به شما در تزئین دسته گل عروسیتان کمک فراوانی می نماید. باید افزود که این مجموعه نحوه ساخت دسته گل با استفاده از گل های طبیعی، مصنوعی و حتی پارچه هایی مخصوص با بکار بردن مرواریدهایی زیبا و درخشان در آن، را آموزش می دهد. 

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی

از جمله ایده های خلاقانه ارائه شده در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، می توان به آموزش نحوه ساختن کارت عروسی با طرح هایی خلاقانه اشاره نمود. اگر از مدل های تکراری کارت های عروسی خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که با تهیه این مجموعه آموزشی، کارت عروسی منحصر به فرد و زیبایی برای خود بسازید.

 

 



:: برچسب‌ها: ایده های جالب برای عروسی , مجموعه ايده هاي جالب براي عروسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش سفالگری با چرخ
یک شنبه 16 دی 1397 ساعت 13:5 | بازدید : 89 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش سفالگری با چرخ

آموزش سفالگری با چرخ به اصول و مباحث اولیه سفالگری پرداخته و اطلاعات ضروری به منظور یادگیری سفالگری را دراختیار علاقمندان قرار می دهد. این مجموعه آموزشی به صورت مرحله به مرحله نحوه آماده سازی گل و قرار دادن بر روی چرخ برای ساخت وسیله مورد نظر را با جزئیات کامل شرح داده است.

آموزش سفالگری با چرخ 1



:: برچسب‌ها: آموزش سفالگری باچرخ, آموزش حرفه ای سفالگری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...