دوره آموزش نصب پارکت و لمینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 873
:: بازدید کلی : 30670

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

دوره آموزش نصب پارکت و لمینت
شنبه 2 شهريور 1398 ساعت 19:42 | بازدید : 200 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

 

 

 

 

 

 دوره آموزش نصب پارکت و لمینت - دوره آموزش نصب پارکت و لمینت

دوره آموزش نصب پارکت و لمینت دارای 6 پارت می باشد که به طور کامل به آموزش تعمیر و نصب این نوع از کفپوش ها پرداخته است. کفپوش های چوبی پس از مدتی ممکن است دچار شکستگی، ترک خوردگی و مسایلی از این قبیل گردند که باید برای تعمیر آنها اقدام نمود. تعمیر کفپوش چوبی به شیوه های گوناگونی میسر بوده و با توجه به مشکل آن می توان از مواد مختلفی استفاده نمود. پارت اول این مجموعه با عنوان "آموزش نصب پارکت لمینت" شما را به خوبی با نحوه تعمیر آنها آشنا می کند و می توانید توسط ویدیو های آموزشی این مجموعه از مراحل کار مطلع گردید.

 

دوره آموزش نصب پارکت و لمینت

 آموزش نصب پارکت لمینت در ابتدا به آموزش تعمیر پارکت، تعمیر کفپوش چوبی سخت، تعمیر کف بتنی و همچنین اتصال موکت بر روی کف بتنی می پردازد و نحوه انجام مراحل کار را به خوبی بیان می کند. پله ها از جمله مکان هایی هستند که برای ایجاد پوشش بر روی آنها، کمی دچار مشکل می شویم از این رو آموزش نصب پارکت لمینتبه این مهم پرداخته و نحوه اتصال لمینت برای راه پله را توضیح می دهد. آموزش نصب پارکت لمینت به صورت جامع به معرفی همه اجزاء این کفپوش ها پرداخته و کفپوش چوبی، ورقه های وینیل و کفپوش لمینت را به همراه مراحل نصب و شیوه تعمیر آنها آموزش می دهد.

 

 

 

 

 

 دوره آموزش نصب پارکت و لمینت

کار در ابعاد بزرگ نیازمند به اندازه گیری های دقیق بوده و باید نکاتی را برای جلوگیری از هر گونه مشکل رعایت کنیم. از این رو دوره آموزش نصب پارکت لمینت در کنار آموزش های خود، نکات حائز اهمیتی را از زبان استادان این حرفه بیان می کند. در پارت اول این مجموعه در ادامه مطالب ذکر شده، شما با نحوه خم کردن ورق چوبی و اشتباهات رایج، نحوه برش دادن انتهای چارچوب و لبه پایین در، نحوه نصب یکپارچه وینیل برای کف آشپرخانه و موارد کاربردی دیگری آشنا می گردید. 

 

دوره آموزش نصب پارکت و لمینت

پارت دوم دوره آموزش نصب پارکت و لمینت "آموزش نصب لمینت" به موارد تخصصی در این رابطه پرداخته و نصب لمینت را طی ویدیو های مفیدی به طور کامل بیان می کند. لمینت کفپوش مدرنی است که از لحاظ ظاهری بسیار به کفپوش چوبی شبیه بوده اما از نظر مقاومت در برابر عوامل محیطی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. آموزش نصب لمینت در ابتدا نحوه نصب انواع کفپوش ها نظیر کفپوش چوبی، کفپوش تخته سه لا، کفپوش سخت و ورقه های وینیل را آموزش داده و سپس مطالب مهمی را در رابطه با نصب پارکت و لمینت بیان می کند. همچنین در ادامه آموزش نصب لمینت نکات کاربردی هنگام اتصال لمینت و نصب کفپوش چوبی را به همراه نمونه کار هایی زیبا از مکان هایی با کفپوش های چوبی و لمینت ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

  دوره آموزش نصب پارکت و لمینت 

از آنجایی که این کفپوش ها در همه قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، آموزش نصب لمینت توانسته با ویدیو های جامع خود به خوبی این موضوع را پوشش دهد و نحوه اتصال لمینت در کف، اطراف لوله های رادیاتور، اطراف در و ... را بیان کند. لمینتنیز دارای رنگ های مختلفی می باشد و به همین منظور برای پوشش مکان ها می توان به جز رنگ قهوه ای از رنگ های دیگر آن نظیر سفید استفاده نمود. از دیگر ویژگی هایلمینت قابلیت برش خوردن آن در اندازه های گوناگون است که باعث سهولت کار با آن می گردد. نصب لمینت مانند هر کاری نیازمند به ابزار های مخصوص و رعایت ترتیب مشخصی می باشد که آموزش نصب لمینت، نحوه قرار دادن لمینت ها و اتصالشان را به همراه موارد گفته شده در بالا برای شما توضیح می دهد. همچنین باید افزود که آموزش نصب لمینت در کنار همه آموزش های خود به بیان اجزای لمینت و مطالب مهم و کاربردی در رابطه با نحوه استفاده از آنها پرداخته است. در نتیجه می توان گفت دوره آموزش نصب پارکت و لمینت در دو پارت توانسته به طور جامع و مفید به همه موارد ذکر شده بپردازد و علاقه مندان را برای ورود به این حرفه با آگاهی لازم و تسلط کامل آماده سازد. 

 

118 فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی 

برای دریافت این پکیج به وبسایت www.118file.com

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش نصب پارکت , آموزش نصب لمینت , نصب پارکت , آموزش نصب پارکت و لمینت , آموزش نصب پارکت با چسب , آموزش نصب پارکت pdf , آموزش نصب پارکت کف , آموزش نصب پارکت دیواری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: